sobota, 28 lutego 2015

Nauka Polskiego - Lekcja 1.

Wiem, wiem, wiem... obiecałam wam, że dodam "niespodziankę" w okolicach 16.

Ale jak tylko włączyłam laptopa, to od razu przypomniało mi się, że muszę zrobić jeszcze "to", to, to i TO.
I w efekcie końcowym miałam 15 rzeczy do zrobienia, i jak to mam w zwyczaju - zaczęłam oczywiście od końca.
Jednak nadal jest sobota, więc można powiedzieć, że dotrzymałam obietnicy! xD



Tak więc...
Długo wyczekiwana niespodzianka, czyli: "Nauka Polskiego - Lekcja 1."



Komiks inspirowany innym komiksem, który kiedyś znalazłam w ciemnych zakątkach internetu. Podałabym autora, ale niestety nie mam pojęcia kim on(a) był(a)...
Pamiętam jedynie, iż komiks podpisano, jako: "Obwarzanek xD"

Mam nadzieję, że bardzo krótki komiks się wam spodobał ^^
Czekam na wasze opinie w komentarzach, tylko proszę o wyrozumiałość, bo pierwszy raz rysuję Dana i wiem, że powinnam jeszcze dużo poprawić, ale jestem taka dumna z tej krótkiej scenki, że musiałam wam ją pokazać *^*

I jeszcze jedno...
Jeśli spodobał wam się komiks i chcielibyście widywać je częściej, to pisze w komentarzach, które scenki z LbO lub Happy End mam dla was narysować i/lub jaką konkretną scenę chcielibyście widzieć w pełnometrażowym (nie wiem jak to nazwać, więc niech będzie "pełnometrażowy") arcie.
Komiksy będą bardziej humorystyczne (no chyba, że dana osoba zażyczy sobie inaczej), natomiast arty będą... ładniejsze. Pełna kolorystyka, cieniowanie, tło i ogólnie większy wkład pracy.
Więc jeśli podoba wam się ten pomysł, to czekam na wasze zlecenia ^^

Zlecenia możecie składać w komentarzach na stronie "Arty" (u góry na tym fajnym paseczku pod nagłówkiem znajdziecie odnośnik) lub na pw (fb, email, etc., etc)


P.S
Wybaczcie mój nieestetyczny charakter pisma... ale pisałam to co najmniej 20 razy (każdą kwestię...), abyście byli w stanie się doczytać. Mam nadzieję, że nie poległam, ale jeśli nadal nie możecie się doczytać, to obiecuję, że od dziś zacznę ćwiczyć pisanie! T^T

8 komentarzy:

  1. Ja to oglądam te twoje 2 prace, które dostałam jakieś 5 razy dziennie, uwielbiam je, więc chyba bd zwolniona z ochów i achów, bo z mojej strony masz ich pewnie już dość xD na pewno znajdę jakąś scenę! Nie myśl, że Ci teraz odpuszczę!
    + TO GENIALNE i tym razem mówię o oddzielnej zakładce. Dlaczego ja na to nie wpadłam?!?! Jestem idiotką, rozkminiam od tak dawna jakby tu sb poradzić z zapisaniem zleceń... Nie obrazisz się jak delikatnie mówiąc... Zerżnę od ciebie ten pomysł? Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady... po za tym - jakie dwie prace?! Z tego co kminię, to wysłałam Ci jedną (prócz tej powyżej).
      5 razy dziennie... no bez przesady ;-; Nie jestem warta aż takich ohów i ahów, ale muszę przyznać, że twoje uwielbiam xDD
      Ja cały czas czekam na zlecenia! I chętnie przyjmę każde~
      Kochana, proszę wybacz, ale to ja "zgapiłam" od ciebie pomysł zakładek, więc nie musisz nawet pytać xD
      btw. podobno kopiowanie to najwyższa forma uznania~ (teraz wiesz dlaczego zdarza mi się "zgapiać" twoje pomysły xD)

      Usuń
  2. Ten komiks jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Huhuhu daaawno mnie tu nie bylo ;) tzn bylam i czytalam caly czas ale nie pisalam komentarzy i przyznaje sie bez bicia. Jakies takie dni mialam dziwne ostatnio ;( ale do rzeczy!
    W ogole zaczne od Vi ! Czytam i czytam i mysle sobie... kurde czemu ona mnie nie dziwi, czemu jej zachowanie i oodejscie do zycia jest dla mnie takie oczywiste? No wlasnie, wlasnie sobie uswiadomilam ze tez mam taka kolezanke ktora jest podobna do Vi. I dobrze bo i kokezanke b.lubie i Vi tez :D
    Dan i Rose... no prosze i mamy pierwsze koty za ploty Twoich dzieciakow :) Yaaay! Ciesze sie ze to zrobily. Wiadomo dziewczyna ma zawsze najgorzej za pierwszym razem ale wierze Danyul "zadba" o Rose ;) mam nadzieje! Bosze... bo jak nie to ja mu pokaze! :D
    Rihanna! :D tego sie nie spodziewalam! Ale fajnie ze ją wkrecilas ;)
    Tajemniczy tancerz? Wyczuwam jakies przeszkody :>
    A komiks? O matulu serio sama go rysowalas? Jest genialny! Uroczy! Nie raz w mljej glowie siedzial obraz jak ucze Dana polskiego. Haha bylo by zabawnie :D od razu przylomnial mi sie Coop na moim tt z tym swoim "jankey". Juz sobie wyobrazam Dana jak mowi "obziazianek" awww ♡
    Nie lubie dodawac komentarzy z komorki wiec wybacz moje bledy i dziwna składnie ;)
    Nie mam pojecia co planujesz i czego sie spodziewac w II cz. swojego ff, czy bedzie slub czy nie? Jakis romans? Hmmm.... ale to chyba dobrze bo wiem ze mnie zaskoczysz ;)

    Co do Twojego stylu pisania to musze to powiedziec ze bardzo Ci zazdroszcze, bo pieknie piszesz. Bardzo fajnie mi sie czyta, wszystko jest poukladane a nie taki chaos jak u mnie :P mam milion mysli i ciezko mi je czasem obrac w slowa tak jakbym chciala. Chyba dlatego ze ciagle gdzies sie spiesze i nie mam czasu porzadnie przysiasc. Zazdroszcze Wam, Tobie i Ali Waszego pisania ;) "Nadajecie sie" ze tak powiem i macie talent wiec trzymam za Was kciuki.

    Duuuuuuuuzo pomyslow i weny i duzo czasu dla tej weny !!!
    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejeje Ola wróciła *^*
      Vi jest specyficzną postacią... połączyłam w niej charaktery dziewczyn, które są mi bliskie i z pewnością mogę nazwać swoimi przyjaciółkami. Ma z nich wszystko co najlepsze z mojego punktu widzenia i kilka wad, które dla mnie i tak już od dawna są zaletami.
      Ciesze się, że ją lubisz, co ja ją wręcz uwielbiam ^^
      Ahh pierwszy raz moich dzieci... jestem z nich taka dumna! Nareszcie zrobili krok na przód! Ale Dan nie za bardzo spisał się w roli pierwszego... z tego co wiem, to "Bolało, jak cholera!" xDD
      Rihanna to bogini Willa, więc nie mogło jej zabraknąć, mimo iż ja niespecjalnie za nią przepadam, to postaram się do niej przekonać na tyle, aby we własnym ff opisać ją w nieco lepszym świetle ^^
      Tajemniczy i NIEZIEMSKO PRZYSTOJNY tancerz! <3 Ok będę kłopoty xD
      Tak, rysowałam sama, choć inspirowałam się innym. Jak tylko zobaczyłam ten komiks, to od razu wiedziałam, że muszę go pokazać w wersji dla Stormersów xDD Czuję w kościach, że własnie tak wyglądałyby lekcje polskiego z Danem i całą resztą ferajny xD
      Spoko, wiem jaki to ból pisać komentarze na telefonie, więc wszystko Ci wybaczam ;-;
      Lubie was zaskakiwać. Problem w tym, że nigdy nie wiem, czy to robię. Mi może wydawać się, że zrobiłam interesujący zwrot akcji, a ktoś czytając to może ziewać mówiąc: "wiedziałem... nuda".
      Ale skoro twierdzisz, że Ciebie zaskakuję, to bardzo mi z tego powodu miło ^^

      Naprawdę? o.o Lejesz mi miód na serce... Nawet nie wiesz, jak bardzo mnie własnie zmotywowałaś do pracy i doskonalenia swoich umiejętności. Naprawdę. Dziękuję ^^
      Ja również mam milion myśli, pomysłów i słów w głowie, więc zazwyczaj pisze to co mi palce na klawiaturę naniosą, a to, czy to co w nią wstukałam jest dobre, to już nie mi oceniać. Oddaje Żonie do korekty (bo mam tendencję do popełniania głupich błędów i połykania liter), poprawiam ostatnie literówki, wstawiam i czekam na wasze opinie. Jak na razie są pozytywne, więc bardzo się z tego powodu cieszę ^^
      Również miewam ostatnio deficyt czasu, dlatego coraz rzadziej wstawiam rozdziały, ale jeśli już mam chwilę wolnego, to staram się napisać cokolwiek, czy to na kartce, komputerze, telefonie, czy chusteczce. Zapisuje pomysły, opisy, dialogi, po czym wystarczy tylko je bardziej rozwinąć, coś dodać i już mam gotowy rozdział. Tobie też polecam taki system pracy ^^ Trzymam za Cb kciuki!

      Czasu, weny i chęci do pracy!
      Buziaki <3

      Usuń
    2. Ooo tak! Zapisywanie pomyslow itp gdzies pod ręką jak najbardziej pomocne! musze zaczac tak robic ;)
      Czekam na nastepny rozdzial ;)

      Usuń
    3. Bardzo pomocne. Ja zapisuje zawsze na czymś co mam pod ręką, a jeśli już naprawdę nie chce mi się pisać, to nagrywam na dyktafon, aby nie zapomnieć xD
      Umm... już lecę pisać! ^^

      Usuń