sobota, 30 maja 2015

Jak NIE poprawiać projektów do dokumentacji

Już wyjaśniam.

Nie tak dawno w mojej szkole odbył się "Dni otwarte", a na nich pokaz - mój pokaz, na którym mnie oczywiście nie było, ponieważ nie mogłam od tak sobie przylecieć z Hiszpanii do Polski na dzień, czy dwa, i wrócić... Tak więc mój pierwszy pokaz odbył się bez projektanta xD

Jakoś to przebolałam i nadal czekam na naganie, które obiecała mi moja wychowawczyni - organizatorka części artystycznej "Dni otwartych".
Kreacje, które wyszły na pokazie (4) były uszyte przeze mnie i moje koleżanki z klasy, na zajęciach, więc wczoraj nauczycielka poprosiła mnie, abym naniosła na projekty poprawki, które zostały uwzględnione w gotowych sztukach odzieży. Mówiąc prościej - dwa komplety szły do poprawki, aby były zgodne z uszytym modelem.
Rozłożyłam sprzęt, włączyłam muzykę na full, z zamiarem wzięcia się do pracy.
Oto jej efekt...




Słynę z tego, że zajmę się wszystkim, aby tylko nie robić nic do szkoły, tak więc zabrałam się za portret Rose...
Zrobiony na szybko, niedokładny, i wgl niedokończony, ale jednak chciałam wam go pokazać.
Mam nadzieję, że podoba się wam moje wyobrażenie Rose ^^

Jednak nie radzę poprawiać w ten sposób projektów do dokumentacji techniczno-technologicznej...
Nie bierzcie ze mnie przykładu i przykładajcie się do rzeczy związanych ze szkołą, jak należy xD

5 komentarzy:

  1. Jest piękna! Kocham ją *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że pokochasz tez moja wizualizację Vi, bo własnie się za nią zabieram xD

      *PatS tak bardzo zaabsorbowana szkołą...*

      Usuń
    2. O rany! To już nie moge się doczekać! :D

      Usuń
  2. Łoooooooooo matko bosko jest taka piękna, taka śliczna, to po prostu niemożliwe, ślicznaz no po prostu cudowna, umarłam, kocham to jak ludzie wykorzystują procrastination ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha czekałam na twoja reakcję <3 xD
      Cieszę się, że Ci się podoba ^^

      Usuń